Keyifli Forumlar

Sorular sorun, Cevapları bulun ve Türkiye'nin dört bir yanındaki topluluğumuzla bağlantı kurun.

Medeniyet Mühendisleri Forums Ahmet Çelikkollu Düşey Spektrum

  • Düşey Spektrum

    Posted by alper on 9 Nisan 2025 at 03:07

    Etabs da tasarım yaparken düşey tasarım tanımı yaparken R ve I değeri soruluyor. R ve I değerini düşey spektrum tanımında kaç alacağız?

    Ahmet Celikkollu replied 1 year, 2 months ago 2 Members · 1 Reply
  • 1 Reply
  • Ahmet Celikkollu

    Member
    9 Nisan 2025 at 09:51

    Dusey deprem hesabinda suneklikten söz edilemez, hesaplar R/I=1 ve D=1 alinarak yapilir.

Log in to reply.