Keyifli Forumlar

Sorular sorun, Cevapları bulun ve Türkiye'nin dört bir yanındaki topluluğumuzla bağlantı kurun.

Medeniyet Mühendisleri Forums Ahmet Çelikkollu Süneklik Düzeyi

  • Süneklik Düzeyi

    Posted by charli on 13 Aralık 2025 at 13:05

    Merhaba Ahmet hocam rijit bodrum kat elemanlarının dizaynını yaparken süneklik düzeyi yüksek mi sınırlımı almam gerekiyor.

    Ahmet Celikkollu replied 6 months ago 2 Members · 1 Reply
  • 1 Reply
  • Ahmet Celikkollu

    Member
    14 Aralık 2025 at 19:36

    Rijit bodrum katta R bildiginiz uzere cok düşüktür. Nedenide bu katın rijit olmasıdir. Ancsk bu durum orada guclu kolon konttolu kolon kiris kesne guvenlik kontrolu yapmanizi yada kapasite tasarimi yapmaniza engel degildir. Kisacasi rijit bodrum eleman dizaynlarini da yuksek sunek kriterlere gore yapmalisiniz(yuksek sunek sistem secmis iseniz?)

Log in to reply.