Keyifli Forumlar

Sorular sorun, Cevapları bulun ve Türkiye'nin dört bir yanındaki topluluğumuzla bağlantı kurun.

  • Yatay Spektrum

    Posted by alper on 12 Nisan 2025 at 13:57

    Etabs da yatay spektrum tanımı yaparken R ve D değerlerini girmemiz gerekiyor. Yatay spektrum tanımı yaparken X yönü için olan R ve D değerlerini mi girmemiz gerekiyor yoksa Y yönü için olan R ve D değerlerini mi girmemiz gerekiyor?

    Ahmet Celikkollu replied 1 year, 2 months ago 2 Members · 1 Reply
  • 1 Reply
  • Ahmet Celikkollu

    Member
    14 Nisan 2025 at 08:30

    Her iki yon sistem R ve D ayni ise ayni degerleri hem x hem y yonunde kullanabilirsiniz. Tasiyici sisteminiz xx farkli R ye yy farkli R ye sahipse ilgili degerleri o yonlerde girmelisiniz , yada kucuk olan R yi her iki yonde kullanmalisiniz(suneklik duzeyi xx ve yy yonunde ayni olmak kaydiyla)

Log in to reply.